Oldalak

2010. október 27., szerda

Miért utálok mosogatni? :)

Nem szeretem különösebben a házimunkákat, de azért szerintem tisztességesen elvégzem őket. Jó, vasalni csak elvétve szoktam, de az szerintem többnyire felesleges. De, ha valamit utálok ezek közül, az a: mosogatás. De azt nagyon. Nem tudom miért. Csak kis víz, mosogatószer, dörzsi, lemosás és kész is van. Tény, hogy legtöbbször csak gyűlik, gyűlik és a rengetegnek már nagyon nehéz nekiállni, mert előtte még ki is kell pakolni a mosogatóból stb. Ha kicsi van, az meg elfér benne :). A lényeg, hogy mosogatás végére valahogy mindig legalább egy kicsit vizes lesz a ruhám is, de van, hogy csuromvíz. Kanálból- tányérból kispriccel és egyebek. Ja és néha kicsúszik egy-két dolog a kezemből. A mostani szerintem össze-vissza spriccelő csapunk csak hab a tortán. Jelentem tegnap egy nagyon nagyon nagyon nagy adagot, ma meg egy egynapi adagot csilli-villire mosogattam. De azt hiszem, amint lehet, veszek egy mosogatógépet :) Ki-be pakolászni szeretem az edényeket ugyanis...
De ki az, aki szeret mosogatni?! Hogy hogy lehet azt szeretni...

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...