Oldalak

2011. március 1., kedd

Creme brulée mindhalálig

Íme, a már egyszer-kétszer emlegetett creme brulée-s étterem. Szóóóóval, egyszer volt, hol nem volt, volt egy Nagy Éttermi Kedvezmény Kuponfüzetünk, amely arról szólt, hogy 15 alkalommal 50%-os kedvezménnyel fogyaszthassunk bizonyos étteremben. 

Mi a Caffe La Terra étteremre esett elsőre a választás. Erről azt gondoltam, hogy kávézó lévén iszunk egy finom lattét és eszünk egy sütit. Ehhez képest bementünk, belenéztünk az étlapba és egy szemvillanásból eldőlt, hogy ott vacsorázunk. Nem egy nagyon olcsó hely, de féláron abszolút megfelelt. 

Az előételeket, mint mindig lazán végig tudtam volna enni egymás után, szépen sorjában:). De visszafogtam magam és csak egy mozzarellás-bruchettás kombót kértem. Főételnek rendeltünk egy malackarajt káposztás valamivel (ld. fotón hátul), és egy libamájat (ld. elöl) krumpliprüével, meggyes szósszal. (Bocs minden vegától, de mi inkább húspártiak vagyunk...)
Isteni finom ételeket hoztak ki elénk, és minden falatot hosszan ízlelgettünk és nem tudtunk betelni vele. Mennyei volt! 

Ugyan már teleettük magunkat, de a desszertlapot elnézve muszáj volt még kérnünk. Megegyeztünk, hogy ketten egyet. Na de csokoládémousse legyen, vagy creme brulée? Ez volt a nagy dilemma... Végül megadtam magam, és creme burlée lett belőle. (Persze erről nincs fotóm...) Nagy csokirajongó vagyok és imádom a csokimousse-t, de creme burlée-t se ettem még sose. De milyen jól tettem, hogy hagytam magam, mert valami isteni finom volt! Ropogós tetejű, belül lágyan krémes finomság, a tetején forró szederöntettel némi dióval... Még mindig elolvadok, ha rágondolok... :)

Később még visszamentem- valóban kávézni- a barátnőmmel: akkor még lecsúszott egy burgonyakrémleves pirított baconchips-szel. Hát az is valami eszméletlen finom volt! És desszertnek ekkor is az istenített creme brulée-t választottam. Nem bírtam ellenállni. 

Úgyhogy még tartozom magamnak egy csokoládémousse-szal. Ki jön velem? :)

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...