Oldalak

2011. június 17., péntek

Fragola fagyi

Szerda este göriztünk egyet a városban Margit híd budai hídfő- Margit-híd- Jászai- körút-Nagymező utca-Andrássy út- Deák- Lánchíd- rakpart- Margit híd. Jó kis kör volt, jó idő volt, fagyiztunk, Holdfogyatkozást néztünk, találkoztunk profi szlalomos görisekkel az Operánál. (Én is próbálkoztam:)
De térjünk vissza a fagyira. Gondoltuk, ha nem kajálunk a szokásos gyrosonál a Vígszínházzal szemben, mert már vacsiztunk, akkor együnk egy fagyit. Tudtam, hogy a Fragola fagyizó a Nagymezőben van valahol, csak nem tudtam merre. A Nyugatitól a Jókai térig meguntam a keresgélést... úgy szeretek görizni, ha csak úgy megyünk és, ha valami megtetszik (cuki, gyros, boltocska), akkor ott megállunk. Fura volt így keresni egy helyet. De jókat hallottam róla. Aztán megkérdeztünk valakit és megtudtuk, hogy a Király utca felőli végén van. 

Hipp-hopp oda is értünk. Pici cukrászda, este 10 után, kedves néni, lapátos fagyi, 5dkg, 200Ft. Aznapi Giannis élményem után kicsit aggódtam- még odaérés előtt-, hogy drága lesz, és nem éri meg, mert "híre van" (nekem) és a belvárosban van. De volt sokféle fagyi: gyömbér, citromos túrótorta, mogyorós csoki, banán, karamell, levendula, pisztácia, epres joghurt, kókusz, eper stb. Nagyon tetszettek, de két gombóc mellett döntöttem: levendula és pisztácia. Levendulára kíváncsi voltam, és "kötelező" is volt nekem a levendulás bonbon után:) Hát, nagyon mellélőttem. Jó volt a levendula, de csak kevés kellett volna, ekkora mennyiségben sok volt. A pisztáciának meg egyáltalán nem éreztem az ízét. Semmit. Így jártam. Ellenben a göristársaim banán, illetve karamell-epres joghurt fagyija isteni jó volt! Úgyhogy ez van, de majd még megyek és letesztelem a többi ízt is. Vagy egy (kettő) egész gombóc banánt eszek a két kósoltónyalás helyett :) 

Ja, a pisztácia fagyi viszont isteni finom a Reviczky téren(?)!!!! Nem tudom mi a fagyizó neve, egyszer este jártam ott, színház után, zárás előtt. A Kálvin téri aluljárótól a Szabó Ervin könyvtár/Mikszáth tér felé menve kb 50m a jobb oldalon. Oda érdemes elmenni! 

2 megjegyzés:

Dalma írta...

Én is most ettem a Fragolaban, a levendulából csak egy pici kanálkányit kértem, de nekem is brrrr volt. Mintha a nagyanyám szappanjába haraptam volna. De ez biztos ízlés dolga, aki szereti a levendulát, annak lehet, hogy bejön. De az nagyon unszimpatikus volt, hogy a kisajtó a műhely felé nyitva volt és a polcon sorakoztak az ízpasztás dobozok. Egy igényes fagyizóban ez nem jó ómen. Az én fagyim citromos túrótorta volt, ízre nagyon finom, ám állagra elég rossz, mert túl volt fagyva és nem krémes volt, hanem potyogtak le róla a darabok olyan fagyott volt.

Zöldpötty írta...

Én szeretem, de sok volt, vagyis inkább fura. Remélem nem levendulaszappannal ízesítették:)) Na jó, ez csak egy rossz vicc volt.
Úgy látom, hogy a citromossal sem jártál jól. Mint ahogy én sem a levendulással.
Szerintem én még vissza fogok menni, mert állítólag a gyömbéres és a chiantis nagyon finom. Meglátjuk:) Mert a Reviczky/Kálvin téri messze jobb...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...