Oldalak

2011. január 12., szerda

Bazsalikom és Bivalymozzarella

A múlt héten az Il Basilicoban jártam. Nagyon kellemes kis hely, mely nemrég nyílt a Bajcsy-Zsilinszky úton az Arany János utcai metrómegállóval szemben. Ugyan én már ebéd után voltam, de egy desszert még lecsúszott:) Panna Cottára esett a választásom, habár egy régebbi negatív tapasztalat miatt picit "féltem tőle". De most megtört az átok, mert finom volt:) Van kétféle napi menü is 990HUF-ért, de ebben desszert is van a levesen és a főételen kívül. Szerintem jó kajákat adnak. És ahhoz képest, hogy nemrég nyílt eléggé tele volt a hely így ebédidőben. Például a fél Nemzeti Erőforrás Minisztérium ott gyűjtötte az erőt.. (hahaha:)

De ami nekem megtetszett, az az olasz menüjük volt. Ez is változik. Amikor ott jártam, akkor többek közt épp caprese pizza volt BIVALYmozzarellával (+leves+üdítő; desszert nuku). Ezt különösen ajánlom a Dining Guide szerkesztőségének, ugyanis épp a minap olvastam a trattoria tesztjüket, amelyben pont a bivalymozzarellát hiányolták:) 

Hát hajrá, tessék, lehet menni tesztelni! Van mindenféle rendezvény náluk, illetve lehet like-olni őket Facebookon, ahogy a Zöldpöttyöt is! :)


A kép az Il Basilico FB-oldaláról származik! 

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...