Oldalak

2011. december 11., vasárnap

Az első Bikram yoga órámat...

...csütörtökre terveztem. Egy jó ideje érdekel és szeretném kipróbálni a Bikram yogát. A moszkva téri és az Astoriánál lévő Bikram központban is van 10napos bérlet 2200-2500Ft-ért, amivel 10napon át korlátlanul lehet menni (,de persze csak 1x lehet kiváltani), ez lesz a next step. 
Mindkét központnak vannak szuper adventi akciói, az egyik állandó, a másik naponta változó. (lásd Facebook oldalaikon: itt fix és itt napi) Nos, itt vettem észre, hogy csütörtökön ingyen lehet kipróbálni az órát, és első alkalommal még matracot is adnak. 

Kapva kaptam az alkalmon, összepakoltam a cuccom, gondoltam babysitterkedés után  elmegyek és részt veszek életem első jógaóráján. Eddig csak az egyetemen volt egy-két óra, de azt a fiúk bohóckodása miatt nem nevezném annak:), illetve pilatesen és body arton voltam korábban, ami talán a legközelebb áll hozzá az általam kirpóbált sportágak közül. 
Szóval este irány az Astoria! Délután lélekben felkészültem rá, és a testemet is felkészítettem, ahogy írták: nem ettem előtte kb 3,5 órával már semmit, és sok folyadékot ittam (két óra alatt kb 1litert). Persze nem a Batyin álltam meg+metró, ahogy terveztem mondván, hogy csak találok helyet), úgyhogy gyors két kör a zsinagógia körül parkolóhely után kutatva, találtam egyet, a taximegálló mellett, onnan 2perc séta, időben is vagyok, pompásan éreztem magam, mindaddig....

...amíg meg nem láttam, hogy a mellettem lévő autón kerékbilincs van. Na mondom, ezt bizti nem azért kapta, mert nem vett parkolójegyet. Gyorsan megkérdeztem valakit, hogy lehet-e itt parkolni, és pont abba az emberbe botlottam bele, akié a kerékbilincses kocsi, ráadásul csak angolul tudott (legalábbis magyarul nem) és totál kis volt akadva-jogosan. Első irodaházba be (mint közben kiderült: NFÜ=Nemzeti Fejlesztési Ügynökség vagy ilyesmi) az emberünkkel, recepciós srácoknak vázolva az esetet, hogy 
1. Lehet-e itt parkolni? (Nem, mert kb 80 méter bérelt) 
2. Emberünknek hogy szedethetjük le a kerékbilincset? (Bonyolultan és drágán.)

Persze nekem mennem kellett (volna) a jóga miatt (előtte új parkolóhelyet keresni), de nem bírtam otthagyni az embert, mert nem kommunikáltak semmilyen közös nyelven a recisekkel, én meg tolmácsként funkcionáltam, így irtó nagy szemétség lett volna. Szóval menet közben letettem a jógáról... Recisek segítőkészek voltak, pár telefon, hogy hova menjen pénzt befizetni (14300Ft!!!): gyalog vagy 2km, térképet is nyomtattak azonnal (bár se a start, se a célpont nem volt rajta:), mígnem az egyik kiment és szólt, hogy itt ülnek a kocsiban a leszedő-emberek. (Ez nem lepett meg, nyilván remélték, hogy visszajön az ember...) 
Sikerült elintézni, hogy "ennél az úriembernél" ki lehessen fizetni helyben a zsét, majd a kis kulcsával már le is szedte a kerékbilincset. Emberünk -ismét jogosan- megkérdezte, hogy akkor erről később semmilyen papírt vagy mást nem fog kapni, ugye? A válasz nem volt. Hát reméljük. 

Ennyit életem első Bikram yogájáról, de legalább megvolt az aznapi jó cselekedetem:) Bár egy ideig még kicsit bosszús voltam... De most be vagyok izzítva még mindig, úgyhogy hetek (?) után a következő hét lesz a megfelelő, én már látom:) Mondjuk hétfő délelőtt a korcsolyaoktatás előtt vagy kedden a barátnőmmel irány a Hattyú utca központ! Majd beszámolok!

Addig is, ha valaki már esetleg próbálta a Bikram yogát/egyebet és szívesen megosztaná a tapasztalatát, örömmel venném! :)

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...