Oldalak

2010. november 29., hétfő

Guacamole

Isteni finomra és puhára érett az avokádóm! Már napok óta szemezgettem vele, hogy mikor lesz végre jó. Eljött az idő, úgyhogy pillanatok alatt alkottam egy kis guacamole-t. Mindenki másképp csinája...


...úgyhogy jöjjenek a hozzávalók ehhez a verzióhoz:
egy avokádó
egy közepes paradicsom
egy kis fej hagyma (opcionális)
só, bors ízlés szerint
pár csepp citromlé (hogy ne barnuljon meg...annyira)

Az avokádót megpucolom és villával összetöröm. A paradicsomot és a fokhagymát apróra vágom, majd ezt és a többi hozzávalót is belekeverem az avokádóba.
(Nem lesz homogén, senki ne várja, ellenben nagyon finom ez is:) Ha térfogatot kell növelni, mert picit többen vagyunk, akkor egy kis tejföl vagy krémsajt kitűnő választás.

Ja, és kábé 5perc alatt kész van, úgyhogy éhesen is neki lehet állni (ahogy én szoktam). Aztán máris lehet pakolni pirítósra, tortillába, palacsintába, csipszre... Én most ebédre eszem, de előételnek, snack-nek is kiváló.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...