Oldalak

2010. november 10., szerda

Színes- habos- csokoládés finomság


A Zöldpötty Facebook oldalára már feltettem a képeket, de itt is megmutatom, hogy mit alkottam pénteken. Össz-vissz egy-másfél óra alatt. Ugyan az ötlet nem saját, de gondoltam nem veszem meg azonnal, hanem megcsinálom magamnak. (Update: az ötlet Wagner Keserédes Beától van, menjetek hozzá, mert az finomabb ám:) én csak a családomon kísérletezek:)

A színes-habos- csokis finomság receptje: 
Hozzávalók kb. 20db-hoz:

150g csokoládé (nyilván magas kakaótartalmú lenne a cél)
egy zacskó marshmallow (lufi-szivacs-habos "gumicukor")
szines szórócukor
fapálcika

és némi csomagolóanyag: nálam ez celofán volt és raffia.

A csokit felolvasztottam gőz fölött, a pálcikán lévő habos csodát beleforgattam a csokiba, majd a cukorba. Kicsit megnyomkodtam, hogy ne potyogjon le róla a cukor, majd sütőpapíros rácson betettem a hűtőbe 5-10 percre. Ezután jöhet a csomagolás és készen is van! :)
Egy picit talán túl édes lett, úgyhogy még lehet rajta finomítani, de a gyerekeknek is bejött. Volt is találgatás, hogy vettem vagy saját kezűleg csináltam-e. ;) 

Amilyen egyszerű volt, annál szebb lett! :) Lehet variálgatni fehér csokival, más cukorral, csak félig bevonva, stb. 

2 megjegyzés:

Keserédes írta...

Ó, szóval honnan is van az ötlet? :)

Zöldpötty írta...

Szerintem jobban jársz, ha nem írom le, mert ég és föld a kettő. Legalábbis ízre. Még ha design-ra hasonlít is. Ettem azért eredetit is, nyugi :) Vagy leírjam? :)
Ugyan nem tudom, hol lett gikszer benne (csak sejtem), de ez még csak szépnek szép, de ennyi:) De mindenesetre elpepecseltem vele egy sort...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...