Oldalak

2010. november 13., szombat

Kiállítás 2.- Gyerekvilág kiállítás

Ma délután felkerekedtünk és kimentünk egy "nagy adag" csemetével a Gyerekvilág kiállításra a Papp László Budapest Arénába. Az idei fő téma a gyerekszobabútor, gyerekszoba berendezés.
A gyerekek is élvezték, mert volt: színpadi előadás, rengeteg rajzolósarok, gyurmázós hely, sípálya, arcfestő, Bogyó és Babóca mesenéző, gyerekfotózás, kalandpark, innivaló osztás, miegymás. 

Én pedig jól szétnéztem és találtam aktuális, hasznos (és kevésbé aktuális, de máskor hasznos) mindenfélét. Érdemes vinni valakit (pl. apukát), aki vigyáz a gyerkőcökre valamelyik játéksarokban, amíg anyuka szétnéz, mert különben esélytelen a dolog. Ez mondjuk érthető, ugyanis, ha gyerek lennék, én is mindenhol meg akarnék állni...illetve ülni rajzolni :) 
Találtam csudaédes Bogyó és Babócás ruhákat, meg másokat is. Majd belinkelem a készítőket, de most nem tudom fejből. Az előbbi a XVI. kerületben, ennyi megmaradt. 

Cukorkalap webshop
Valamint ajánlom még a Cukorkalapot is, akik édes kis csatokat, fejfedőket, lábszárvédőket készítenek saját kezűleg, amik nagyon tündériek!

Ez a kiállítás is szintén még holnap estig tart és szerintem nagyon érdemes kimenni! Gyerekeknek 12 év alatt ingyenes a belépés! Ja, és a belépő ára egy jó pár helyen levásárolható akár!


(A jegyet a bejárattól 100méterre lévő jegypénztárban kell előre megvenni. Ezt szerintem 10ből kb 3ember tudja.)

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...